Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij
Choroby przewlekłe

INTEGRACYJNY PROGRAM WSPOMAGAJĄCY LECZENIE 

SZEROKO ROZUMIANYCH ZABURZEŃ ZACHOWANIA U DZIECI I MŁODZIEŻY

 

Szeroko rozumiane zaburzenia zachowania u dzieci typu: autyzm, zespół Touretta czy ADHD, ale też dyspraksja, dysleksja, zaburzenia nastroj, agresja, lęki, trudności szkolne mają bardzo złożone przyczyny i specyficzną etiologię problemu. 

Doświadczenie w pracy terapeutycznej pokazuje, że większość objawów tych zaburzeń jest zbiorem czynników środowiskowych:

  • niewłaściwej diety,
  • niewyrównanych braków gospodarki mineralnej 
  • nieodpowiedniej stymulacji w obszarze sensoryczno poznawczym

Dr Robert Meillo określa nasze czasy - najwiekszym kryzysem wieku dziecięcego w historii ludzkości, ze względu na wzrastajace tempo problemów rozwojowych dzieci i zjawisk związanych ze specyficznymi zachowaniami.

Niegrzeczne, nadruchliwe dzieci mające trudności związane z uwagą, zachowaniem lub uczeniem się - to nie tylko znak czasów i problem wychowawczy, ale także medyczny.

Nietypowe zachowania zaburzają umysł dziecka, hamują lub poważnie ograniczają jego rozwój umiejętności poznawczych i społecznych. Należy zastanowic się, w jakim stanie znajduje się dziecko wraz z jego specyficznymi zachowaniami i odpowiednio mu pomóc, ale jedynie szczegółowe poznanie istoty problemu pozwala dotrzeć do rowiązań, które stają się skuteczne.

Eliminując czynniki wyzwalające zachowania trudne i wspomagając odpowiednimi metodami terapii możemy wyciszyć i zniwelować wiele problemów wychowawczych oraz poprawić poziom funkcjonowania dzieci.

Pamiętajmy, że dziecko z zaburzeniami zachowania stanowi najsłabsze ogniwo, dlatego tak ważna jest kompleksowa opieka i wsparcie.

Istotą w działaniach terapeutycznych jest udzielanie wsparcia nie tylko rodzicom, ale i opiekunom i nauczycielom dziecka funkcjonującemu inaczej.

Najgorszą rzeczą, którą można zrobić z punktu widzenia rozwoju dziecka, to przypiąć mu łatkę niegrzeczne, leniwe, niewychowane.

To co można zrobić dla dziecka przede wszystkim, to zrozumieć jego problem i podjąć działania leżace u jego podstaw.

 

W naszym programie skupiamy sie na rozpoznaniu przyczyn środowiskowych, psychodietetycznych i fizjologicznych, w myśl zasady:

Zrozum skąd się wziął problem, aby móc mu przeciwdziałać.

  • Wspieramy rodziców w drodze dochodzenia do zdrowia dziecka i całej rodziny, dając im narzędzia psychologiczne, a także z obszaru dietetyki, medycyny integracyjnej, w tym zrównoważoną diagnostykę.
  • Prowadzimy rodzica przez cały okres terapii wspomagając w realizacji założeń terapeutycznych, wspierając w czasie kryzysu, podpowiadając inne rozwiązania
  • W program zaangażowany jest zespół składający sie z psychologa, dietetyka oraz lekarza integracyjnego
  • Dajemy dostęp do programu on-line, który służy do komunikacji ze specjalistami zaangażowanymi w terapię, oraz posiada narzędzia psychodietetyczne ułatwiające realizację założonych celów.

 

Etapy Programu:

1. Szeroki wywiad dotyczący zdrowia i srodowiska życia dziecka

2. Konsultacja lekarska

3. Konsultacja dietoterapeutyczna

4. Zlecone badania

5. Na życzenie spotkanie z psychologiem

 

Cena:

280 zł / wywiad, konsultacja lekarska, konsultacja dietoterapeutyczna

Zapisy on-line lub pod numerem telefonu 690 531 334

 

Umów wizytę

 

Jeśli nie jesteś pewny, czy proponowane przez nas usługo są dla Ciebie umów się na bezpłatne spotkanie informacyjne
Zadzwoń do nas: 690 531 334